Առլեն Շահվերդյանի գրական բլոգ

Home » Իմ բանաստեղծությունները / My poems » Ափիս մեջ մի բուռ աշուն է հիմա / A handful of autumn is in my palm now

Ափիս մեջ մի բուռ աշուն է հիմա / A handful of autumn is in my palm now

photogorky.ruԱփիս մեջ մի բուռ աշուն է հիմա

Ափիս մեջ մի բուռ աշուն է հիմա՝ տերև եմ բռնել մատներով իմ թաց
Ու այդ տերևի դեղնակարմիրում երազանքներս հասունանում են,
Եվ հիմա կանգնած քո ճանապարհին ու ոսկե աշունն՝ ափիս մեջ առած,
Հոգիս ծանրացնող քարը գցելով՝ ես անկեղծորեն խոստովանում եմ…

Իմ կյանքում տեսած վառ աշուններից ամենաբոսոր և հրավառն ես,
Մի բուռ երազանք ափիս մեջ պահած` իմ աշնանային երազահանն ես,
Հողը զարդարող աշնանացանն ես, աշնան անձրևի բուրմունքն ես շոյիչ,
Աշուն արձակող այն հրացանն ես՝ անդորր խաթարող զարկով որոշիչ,

Դու աշնանահաս մրգատու ծառն ես, նուռ ես՝ քաղցրահյութ իր հատիկներով,
Մի բարձրահասակ թխկի ես ոսկե՝ մայթեզրը ծածկած մեծ տերևներով,
Հասկ ես ցորենի դու լայն դաշտերից՝ հացի բուրմունքով սեղանը լցնող
Եվ նոյեմբերյան երկինք ես կապույտ, այնքա՜ն ծովագույն, այնպե՜ս արբեցնող,

Ափիս մեջ մի բուռ արբունք է հիմա, աշնան արբունքի հիացականը,
Քո գեղեցկությամբ հիացած հոգուս՝ շոյված լինելու իմ ստացականը,
Ափիս մեջ աշունը հասունացել է, սրտիցս անձրև է կաթում սառներես,
Հոգիս ծանրացնող քարը գցելով խոստովանում եմ, որ սիրում եմ քեզ:

Հեղինակ՝ Առլեն Շահվերդյան
Գրել եմ՝ 2014 թ. նոյեմբերի 1-ին, 23:40 PM
© Բանաստեղծության հեղինակային բոլոր իրավունքները պաշտպանված են, 2014:

badfon.ru - autumn leaves 2For my foreign readers – Dear all, my new Armenian poem, titled “A handful of autumn is in my palm now” (written by me on November 1, 2014, 23:40 PM) is about the author’s admiration to his woman while he is comparing her with autumn. The author says (the following is a literal translation): “There is a handful of autumn in my palm now and all my dreams are ripening now in the yellow color of the autumn leave, which I am holding now with my fingers. And now I am standing on your way, holding the autumn in my arms and trying to confess that I am in love with you. You are the most red and firefull autumn from all the autumns that I saw in my life, you are the tender smell of the autumn rain, the shot from the autumn gun that disturbs the peace of autumn and announces the start of a new season, you are an autumn fruit tree, an high maple with its huge leaves that are lying on the sidewalk, wheat spike from the yellow fields of autumn which fills the table with a smell of bread, you are a November sky, which is so blue, like a sea and so charming, the autumn has been ripened in my hands and my heart is raining, and so I would like to confess finally that I love you…”. This new poem is one of my sincere and deep expressions of admiration to the most tender and beautiful creation of the world – woman.
© Arlen Shahverdyan, 01.11.2014. Translated by the author.
The poem is copyright protected. © All Rights Reserved, 2014.

Բլոգում ներկայացված հեղինակային գրքերս և հայերեն իմ մյուս բանաստեղծությունները (զգալի մասը՝ անգլերեն թարգմանություններով) / My author’s books and other poems in Armenian (the significant part with English translations) represented in this blog

______________________________________________________________

Բլոգի հեղինակային իրավունքների պաշտպանության մասին
Սույն բլոգ-կայքի հեղինակային իրավունքները պատկանում են դրա հեղինակին՝
Առլեն Շահվերդյանին: Բլոգում տեղ գտած նյութերը պաշտպանված են Հեղինակային իրավունքով: Մեջբերումներ անելիս հղումը arlenshah.wordpress.com-ին պարտադիր է: Հեղինակային հոդվածների, գրառումների, լուսանկարների մասնակի կամ ամբողջական վերարտադրությունն այլ կայքերում կամ զանգվածային լրատվամիջոցներում առանց arlenshah.wordpress.com-ին հղման արգելվում է:
 

About Blog Copyright Protection
Arlen Shahverdyan, the Author of this Blog possesses its Copyright. All the materials of this blog are Copyright protected. When quoting, the reference (link) to arlenshah.wordpress.com is compulsory. The partial or complete reproduction of the Author’s articles, posts or photos  in other sites or Mass Media is prohibited without the reference to arlenshah.wordpress.com.

Բլոգի նոր այցելուներին և մշտական ընթերցողներին
Տարածեք այս հոդվածը ձեր ընկերների շրջանում: Հետևեք Բլոգիս Ֆեյսբուքի էջին, միացեք ինձ Ֆեյսբուքում կամ Թվիթերում՝ դառնալով բլոգիս նոր ընկերը: Գտեք ինձ Յութուբում:
Գրեք ինձ՝ shahverdyan.arlen@gmail.com էլ. փոստի հասցեին: Բաժանորդագրվեք բլոգին:
Տեղադրեք Գովազդ այս բլոգում:

To New Visitors and Constant Readers of the Blog
Share this article with your friends. Follow my Blog’s Facebook Pagejoin me on Facebook or Twitter becoming a new friend of my blog. Find me on YouTube. Write me via E-mail: shahverdyan.arlen@gmail.com. Subscribe to this Blog. Post Advertisement in this blog.

Save the Planet Earth*
Մի տպեք այս էջն առանց անհրաժեշտության, մտածեք շրջակա միջավայրի մասին
Do not print out this page without need – think about the Environment

15 Comments

  1. Մելինե says:

    Առլեեեեեն… այս ինչ հրաշք աշուն է:😉

  2. 2unpublishedgirls says:

    Beautiful!!

    -RB

  3. I love autumn! It is my favourite season. What a lovely way to attribute your love and admiration for women through autumn! Love it!🙂

  4. rollinwithcarro says:

    Just so beautiful. I alwyas gets so happy of your posts.

  5. Sophie33 says:

    Waw! Autumn is my favorite Season of the year!🙂

  6. mihrank says:

    գեղեցիկ – Bravo!

Leave a Reply

Բարի գալուստ Առլեն Շահվերդյանի գրական բլոգ / Welcome to Arlen Shahverdyan’s Literary Blog

Քաղաքական գիտության Հայաստանի ասոցիացիա / Political Science Association of Armenia

«OnlineRadio.am» կայք / “OnlineRadio.am” website

«ԿՐԹԱՐԱՆ ՍՈՆԱ» / ”Sona” center

Արսինե Շահվերդյանի բլոգը / Arsine Shahverdyan’s Blog

Բոլոր գրքերս՝ մեկ էջում / All my books on one page

WWF-Հայաստան / WWF-Armenia

Բացառիկ գիրք առյուծի մասին / A unique book about lion

«Ապրելու իրավունքը»՝ Կոնգրեսում / The “Right to Live” in Congress

Հարցազրույցներ և տեսանյութեր / Interviews and Reportages

Կանայք՝ ներշնչանքի աղբյուր / Women as a source of inspiration

Արմեն Մխեյանի բլոգը / Armen Mkheyan’s blog

«Առողջ սիրտ» կայքը / The website “Healthy Heart”

Այցելություններ / Visits

Այցելություններ աշխարհից / Visits from the world

free counters

Էջադիտումները՝ սկսած 2011 թ. ապրիլից / Pageviews since April, 2011

  • 555,777 այցելություն / visit

Բլոգի հեղինակային իրավունքները պաշտպանված են, 2016 / The Blog is copyright protected. All Rights Reserved, 2016

Copyrighted.com Registered & Protected 
ZOTR-BKDE-G1F0-3INY
