Առլեն Շահվերդյանի գրական բլոգ

Home » Իմ բանաստեղծությունները / My poems » Ես սիրում եմ քեզ, Կին / I love You, Woman

Ես սիրում եմ քեզ, Կին / I love You, Woman

Beautiful-Girl

Ես սիրում եմ քեզ, Կին

Ես սիրում եմ քեզ, Կին
Եվ հիանում եմ քո գեղեցկությամբ անսպառ ու բարի,
Քո նուրբ քնքշությամբ, հմայքով անգին
Եվ զվարթությամբ, որով լցնում ես կյանքը աշխարհիկ,
Եվ հնչեղությամբ, որով պարուրում ես զարկը հոգևոր
Ու խաղաղությամբ, որը բերում ես պահին կարևոր:

Ես սիրում եմ քեզ, Կին
Եվ հպարտանում կյանք պարգևելու քո մեծ տաղանդով
Ու անբացատրելի այն հանգամանքով,
Որ նույն այդ կյանքը հանուն քեզ զոհել պատրաստ է Այրը,
Եվ այն օրվանից, երբ գորշ քարայրը
Լցվեց քո անուշ, հմայող բույրով
Այրը և՛ ապրում, և՛ արարում է՝ արժանանալու համար քո սիրուն,
Քո հիացմունքին և այն ժպիտին, որն հայտնվում է դեմքին քո սիրուն:

Ես սիրում եմ քեզ, Կին
Սիրում եմ սիրել քեզ, սիրում եմ արբել քո սիրող գրկի անուշ բուրմունքից
Եվ արբունքի մեջ այդ հեքիաթային,
Ասես, ափիս մեջ աստղեր հավաքել խավար երկնքից
Եվ մարգարիտներ՝ ծովից անհատակ
Ու մանուշակներ՝ դաշտերից գարնան, գունե՜ղ, վառվռո՜ւն…

Ես սիրում եմ քեզ, Կին
Քեզանից քնքուշ, նուրբ ու աննման չկա՛ արարում,
Քո նուրբ քնքշությամբ, հմայքով անգին
Ներշնչանք ծնող սեր ես աշխարհում:

© Առլեն Շահվերդյան
Գրել եմ 2014 թ. հունիսի 2-ին:

© Բանաստեղծության հեղինակային բոլոր իրավունքները պաշտպանված են, 2014:

For my foreign readers – Dear all, my new Armenian poem, titled “I love You, Woman”(written by me on June 2nd, 2014) is about the author’s love and admiration to woman. This poem is a sincere expression of admiration to the most tender and beautiful creation of the world – woman. The author expresses his deep love to woman and explains the important source of inspiration which comes from women.
© The poem is Copyright protected.
The author of the poem is Arlen Shahverdyan. All Rights Reserved, 2014.

Բլոգում ներկայացված հեղինակային գրքերս և հայերեն իմ մյուս բանաստեղծությունները (զգալի մասը՝ անգլերեն թարգմանություններով) / My author’s books and other poems in Armenian (the significant part with English translations) represented in this blog


2 Comments

  1. Մելինե says:

    Եվ այն օրվանից, երբ գորշ քարայրը
    Լցվեց քո անուշ, հմայող բույրով
    Այրը և՛ ապրում, և՛ արարում է՝ արժանանալու համար քո սիրուն,
    Քո հիացմունքին և այն ժպիտին, որն հայտնվում է դեմքին քո սիրուն:

    Գեղեցիկ, նուրբ ու քնքուշ ստեղծագործություն, որը նկարագրում է Կին տեսակը` ամենապարզ, բայց նաև այնքան տպավորիչ ու լուսավոր ձևով:
    Ամեն անգամ այցելելով Ձեր Բլոգ, կարդալով կամ վերընթերցելով այս կամ այն գործը, ավելի խորն եմ ճանաչում մարդուն, նրա տեսակը, ավելի շատ եմ սիրում կյանքը, բնությունը: Հնարավոր չի այցելել բլոգ ու բավարարվել միայն մեկ գործ ընթերցելով. առաջինին հաջորդում է երկրորդը, ապա երրորդն ու մեկ էլ նկատում ես, որ անցել է մի քանի ժամ, բայց չես ափսոսում, որովհետև ներսդ լցվել է հաճելի վառ գույներով, ջերմությամբ ու քնքշանքով: Նուրբ ու հուզական գործերին հաջորդում են երգիծական պատմությունները, որոնք ճիշտ ժամանակին թախիծն ու արցունքը վերափոխում են ժպիտի կամ լիաթոք ծիծաղի: Սա մի վայր է, որտեղ կարող ես և՛ հանգստանալ, և՛ լիցքավորվել նոր էներգիայով ու նոր մտքերով:

Leave a Reply

Բարի գալուստ Առլեն Շահվերդյանի գրական բլոգ / Welcome to Arlen Shahverdyan’s Literary Blog

Քաղաքական գիտության Հայաստանի ասոցիացիա / Political Science Association of Armenia

«OnlineRadio.am» կայք / “OnlineRadio.am” website

«ԿՐԹԱՐԱՆ ՍՈՆԱ» / ”Sona” center

Արսինե Շահվերդյանի բլոգը / Arsine Shahverdyan’s Blog

Բոլոր գրքերս՝ մեկ էջում / All my books on one page

WWF-Հայաստան / WWF-Armenia

Բացառիկ գիրք առյուծի մասին / A unique book about lion

«Ապրելու իրավունքը»՝ Կոնգրեսում / The “Right to Live” in Congress

Հարցազրույցներ և տեսանյութեր / Interviews and Reportages

Կանայք՝ ներշնչանքի աղբյուր / Women as a source of inspiration

Արմեն Մխեյանի բլոգը / Armen Mkheyan’s blog

«Առողջ սիրտ» կայքը / The website “Healthy Heart”

Այցելություններ / Visits

Այցելություններ աշխարհից / Visits from the world

free counters

Էջադիտումները՝ սկսած 2011 թ. ապրիլից / Pageviews since April, 2011

  • 556,385 այցելություն / visit

Բլոգի հեղինակային իրավունքները պաշտպանված են, 2016 / The Blog is copyright protected. All Rights Reserved, 2016

Copyrighted.com Registered & Protected 
ZOTR-BKDE-G1F0-3INY
