Առլեն Շահվերդյանի գրական բլոգ

Home » Իմ բանաստեղծությունները / My poems » Ամեն անգամ, երբ ժպտում ես | Every time you smile

Ամեն անգամ, երբ ժպտում ես | Every time you smile

goodfon.ru- smileԱմեն անգամ, երբ ժպտում ես

Ամեն անգամ, երբ ժպտում ես,
Ես ինքս ինձ հարց եմ տալիս՝
Արժանի՞ եմ, արդյոք, ես քո լուսարձակող էությանը
Եվ ծաղկավե՜տ այն գարունքին, որ բացվում է քո համբույրից,
Ժայռին զարկվող այն ալիքին, որ խենթանում է հրապույրից,
Քո՛ հրապույրից…
Եվ ես, ահա, մտածում եմ՝
Արժանի՞ եմ լինել կողքիդ,
Արժանի՞ եմ վայելելու անուշությունը քո նորից
Եվ կամ այդքա՜ն համարվելու ամենալավը բոլորից քո՛ հոգու մեջ ու քո՛ կողմից,
Ա՜խր, քո մեկ ժպիտը ինձ բարձրացնո՜ւմ է, թևե՜ր տալիս, բայց և ջնջել կարող է ինձ,
Ի զորու է անմահացնել ու վեհացնե՜լ, բայց և տեղում անէացնել, երբ նեղանում ես ինձանից
Ամեն անգամ… ամեն անգամ, երբ նեղանում ես, սիրելիս:
Եվ ես նորից հարց եմ տալիս, հայելու դիմաց՝ նայելով ինձ,
Արժանի՞ եմ արդյոք ես քեզ, քո ժպիտին, քեզնից ծնվող գարուններին այն բերկրավետ,
Ամեն անգամ հարց եմ տալիս, բայց պատասխանը իմ հարցին որոնելու եմ ես հավետ…

© Առլեն Շահվերդյան
Գրել եմ 2014 թ. օգոստոսի 29-ին, 23:00 PM
© Հեղինակային բոլոր իրավունքները պաշտպանված են, 2014

For my foreign readers – My new Armenian poem, titled “Every time you smile”(written on August 29, 2014, 23:00 PM) is a about the author’s admiration to his beloved woman. Each time when she smiles he asks himself if he deserves her tender love. Does he really deserve her, her love, her brightful smile which brings spring and flowers. He asks himself whether he deserves to be near her? He describes that her gives him wings to fly but also can destroy him totally. And the authir asks himself again and again whether he deserves that wonderful gift – her love. And he feels very sorry each time when she is sad because of him. The author asks her to forgive him each time when he hurt or offend her. In the end of the poem the author says confidently that the answer to that wuestion whether he deserves her will be not found ever.
© Arlen Shahverdyan
© The poem is Copyright protected. All Rights Reserved, 2014.

Բլոգում ներկայացված հայերեն իմ մյուս բանաստեղծությունները ևս | My other poems in Armenian represented in this blog

______________________________________________________________

Բլոգի հեղինակային իրավունքների պաշտպանության մասին
Սույն բլոգ-կայքի հեղինակային իրավունքները պատկանում են դրա հեղինակին՝
Առլեն Շահվերդյանին: Բլոգում տեղ գտած նյութերը պաշտպանված են Հեղինակային իրավունքով: Մեջբերումներ անելիս հղումը arlenshah.wordpress.com-ին պարտադիր է: Հեղինակային հոդվածների, գրառումների, լուսանկարների մասնակի կամ ամբողջական վերարտադրությունն այլ կայքերում կամ զանգվածային լրատվամիջոցներում առանց arlenshah.wordpress.com-ին հղման արգելվում է:
 

About Blog Copyright Protection
Arlen Shahverdyan, the Author of this Blog possesses its Copyright. All the materials of this blog are Copyright protected. When quoting, the reference (link) to arlenshah.wordpress.com is compulsory. The partial or complete reproduction of the Author’s articles, posts or photos  in other sites or Mass Media is prohibited without the reference to arlenshah.wordpress.com.

Բլոգի նոր այցելուներին և մշտական ընթերցողներին
Տարածեք այս հոդվածը ձեր ընկերների շրջանում: Հետևեք Բլոգիս Ֆեյսբուքի էջին, միացեք ինձ Ֆեյսբուքում կամ Թվիթերում՝ դառնալով բլոգիս նոր ընկերը: Գտեք ինձ Յութուբում:
Գրեք ինձ՝ shahverdyan.arlen@gmail.com էլ. փոստի հասցեին: Բաժանորդագրվեք բլոգին:
Տեղադրեք Գովազդ այս բլոգում:

To New Visitors and Constant Readers of the Blog
Share this article with your friends. Follow my Blog’s Facebook Pagejoin me on Facebook or Twitter becoming a new friend of my blog. Find me on YouTube. Write me via E-mail: shahverdyan.arlen@gmail.com. Subscribe to this Blog. Post Advertisement in this blog.

Save the Planet Earth*
Մի տպեք այս էջն առանց անհրաժեշտության, մտածեք շրջակա միջավայրի մասին
Do not print out this page without need – think about the Environment

2 Comments

  1. utesmile says:

    The title is already beautiful, so is the poem. You are fantastic writing these with your warm heart. Poems like this are my favourites! Thank you Arlen!

Leave a Reply

Բարի գալուստ Առլեն Շահվերդյանի գրական բլոգ / Welcome to Arlen Shahverdyan’s Literary Blog

Քաղաքական գիտության Հայաստանի ասոցիացիա / Political Science Association of Armenia

«OnlineRadio.am» կայք / “OnlineRadio.am” website

«ԿՐԹԱՐԱՆ ՍՈՆԱ» / ”Sona” center

Արսինե Շահվերդյանի բլոգը / Arsine Shahverdyan’s Blog

Բոլոր գրքերս՝ մեկ էջում / All my books on one page

WWF-Հայաստան / WWF-Armenia

Բացառիկ գիրք առյուծի մասին / A unique book about lion

«Ապրելու իրավունքը»՝ Կոնգրեսում / The “Right to Live” in Congress

Հարցազրույցներ և տեսանյութեր / Interviews and Reportages

Կանայք՝ ներշնչանքի աղբյուր / Women as a source of inspiration

Արմեն Մխեյանի բլոգը / Armen Mkheyan’s blog

«Առողջ սիրտ» կայքը / The website “Healthy Heart”

Այցելություններ / Visits

Այցելություններ աշխարհից / Visits from the world

free counters

Էջադիտումները՝ սկսած 2011 թ. ապրիլից / Pageviews since April, 2011

  • 555,777 այցելություն / visit

Բլոգի հեղինակային իրավունքները պաշտպանված են, 2016 / The Blog is copyright protected. All Rights Reserved, 2016

Copyrighted.com Registered & Protected 
ZOTR-BKDE-G1F0-3INY
