Առլեն Շահվերդյանի գրական բլոգ

Home » Տարբեր / Various » «Բազմակողմանի բլոգեր» մրցանակ / Versatile Blogger Award

«Բազմակողմանի բլոգեր» մրցանակ / Versatile Blogger Award

Սիրելի՛ բարեկամներ, պատիվ ունեմ տեղեկացնելու, որ բլոգս անվանակարգվել և արժանացել է «Բազմակողմանի բլոգեր» մրցանակին («Versatile Blogger Award»):
Նախ` մի փոքր այս մրցանակի մասին: «Versatile Blogger Award»-ը արևմուտքում և, մասնավորապես` ամերիկյան բլոգոսֆերայում լայնորեն տարածված վիրտուալ մրցանակաբաշխություն է: Մրցույթի էությունը հետևյալն է. իր բովանդակային ընդգրկմամբ աչքի ընկնող անգլալեզու (կամ` նաև անգլալեզու) բլոգը ներկայացվում է այս անվանակարգում մեկ այլ բլոգերի ու նրա համախոհների կողմից, որոնք տվյալ բլոգը գնահատում են որպես գրավիչ, հետաքրքիր ու բազմակողմանի: Մրցանակը` որպես որակի յուրօրինակ ցուցիչ, բարձրացնում է տվյալ բլոգի վարկանիշը արտասահմանյան բլոգների շրջանում: Մրցանակակիր բլոգերն էլ, իր հերթին, ընտրում է իր նախընտրած 10 տարբեր բլոգներ, որոնք, ըստ իրեն, նույնպես արժանի են այս մրցանակ-կոչմանը:
Ինչպես գիտեք` 2012 թվականի հունիս ամսից բլոգս երկլեզու է` հայերեն և անգլերեն (նյութերը թարգմանում եմ ինքս), ինչը հնարավորություն է տվել, որպեսզի բլոգը լայն տարածում գտնի նաև արտասահմանում, օտարազգի բլոգերների շրջանում` ձեռք բերելով բազմաթիվ նոր ընկերներ, համախոհներ և «follower»-ներ:
Սիրելի՛ բարեկամներ, ես ուրախ եմ, որ որպես բլոգեր արժանացել եմ «բազմակողմանի բլոգեր» կոչմանը և իմ խորին երախտագիտությունն եմ հայտնում «Travel.Culture.Food» բլոգին` ի դեմս դրա հիմնադիր ու վարող տիկին Զարիի (Miss Zari)` ինձ այդ անվանակարգում ներկայացնելու և մրցանակը շնորհելու համար: Ես դա շատ գնահատում եմ: Իմ բլոգը «Travel.Culture.Food»-ի կողմից այս մրցանակին ներկայացնելը տես այստեղ:
Ի դեպ, այս անվանակարգում հայտնվելուց և մրցանակին արժանանալուց հետո, մրցույթի կանոնների համաձայն, ես պետք է զետեղեմ նաև մրցանակաբաշությանը մասնակցելու վերաբերյալ անգլերեն կարգը մյուսների համար, ինչը և արված է ստորև:
Եվս մեկ անգամ շնորհակալություն: Հուսով եմ իմ մշտական ընթերցողների համար սա հաճելի նորություն էր: Հուսով եմ նաև, որ սա ընդամենը սկիզբն է և դեռ շատ նվաճումներ կունենամ: Ասեմ, որ սա իմ` որպես բլոգերի, առաջին արտասահմանյան մրցանակն է և ուրախ եմ, որ արժանացել եմ դրան բավական փորձառու բլոգերի կողմից, որը վարում է շատ հետաքրքիր ու գեղեցիկ բլոգ: Ես ուրախ ու հպարտ եմ, որ նրա բլոգը փաստացի ներկայացնում եմ նաև Հայաստանում իմ բոլոր ընթերցողներին, ինչպես նաև բլոգիս օտարերկրյա այցելուներին:
© Առլեն Շահվերդյան, 25.06.2012 

Dear Friends, I have the honor to tell You that My blog is nominated for the “Versatile Blogger Award”. I would like to thank very much the blog “Travel.Culture.Food” for nominating me for this Award! Thank You! I deeply appreciate that. As a blogger this is My first foreign award. The blog is beeing nominated for this award for its attractive, versatile and interesting content. I am very glad to deserve this award from Miss Zari, the owner and founder of the blog “Travel.Culture.Food”. She has a very beautiful and interesting blog and I am very glad and proud to introduce Her blog to all my Armenian readers as well as visitors from abroad.

   Travel.Culture.Food:  http://travelculturefood.wordpress.com/

Here are the rules of the Versatile Blogger Award:

1. In a post on your blog, nominate 10 fellow bloggers for The Versatile Blogger Award; and link to them.
2. In the same post, add the Versatile Blogger Award.
3. In the same post, thank the blogger who nominated you in a post with a link back to their blog.
4. In the same post, share 10 completely random pieces of information about yourself.
5. In the same post, include this set of rules.
6. Inform each nominated blogger of their nomination by posting a comment on each of their blogs.

Share 10 completely random pieces of information about yourself.

I have nominated the following 10 blogs:

  1. http://mikibong.wordpress.com/
  2. http://taniajessicasmith.wordpress.com/
  3. http://beautyandthebestoftherest.com/
  4. http://stylishrogue.wordpress.com/
  5. http://teeutas.wordpress.com/
  6. http://caffybaby.wordpress.com/
  7. http://jazzbeer.wordpress.com/
  8. http://shiro51144.wordpress.com/
  9. http://cinemaschminema.com/
  10. http://sherijkennedyriverside.wordpress.com/

10 random pieces of information about me:

  1. I like to walk in the park alone and think
  2. I know Latin language a little
  3. In my childhood I was fond of colecting photos of animals
  4. I like to sleep on my right side
  5. I do not like those who do not like nature
  6. I have at least 1.000 poems
  7. I like to laugh loudly when watching a comedy
  8. I was a very successful pupil during the school years
  9. I have a big collection of books signed by their authors
  10. I love classical music very much though I am also fond of pop music 

Once again thank you Travel.Culture.Food”.

© Arlen Shahverdyan, 25.06.2012

Հավանեցի՞ր գրառումը, ուրեմն կարող ես «լայքել» իմ  Facebook-յան էջը և դառնալ բլոգիս նոր ընկերը:
Did you like the post? then you can “like” my Facebook page and become a new friend of my blog.


23 Comments

  1. Travel Culture Food says:

    “I like to laugh loudly when watching a comedy” me too, haha, Great post.
    Cheers!

  2. Arsine says:

    Shnorhavoruuuumm em Arlen jaaan.Tox mrcanaknnert sharunakakan linen🙂

    • Ապրես իմ անուշ քույրիկ: Ես էլ եմ հուսով, որ նվաճումները` մեծ թե փոքր, շարունակական կլինեն: Շատ անուշ ու կյանքով, կենսախնդությամբ լի քոմենթ ես գրել🙂 Մերսի:

  3. Tigran says:

    Շնորհավորում եմ Ձեզ «Բազմակողմանի բլոգեր» մրցանակին արժանանալու կապակցությամբ:

  4. Arxangelo says:

    Շնորհավոր եղբայր, անկասկած արժանի է բլոգդ, ապրես…

    • Շնորհակալ եմ իմ լավ եղբայր, շատ շնորհակալ եմ ջերմ խոսքիդ համար:
      Արամ ջան, քո բլոգն էլ արժանի է միշտ մեծ ուշադրության ու հարգանքի, քանի որ այն ինչ անում ես անում ես նվիրումով և, հավատա, այն ինչ ստացվում է` ստացվում է միշտ շատ հետաքրքիր, հաճելի մատուցմամբ և յուրովի: Էնպես որ ես էլ քո բլոգն եմ ողջունում և բարձր գնահատում:
      Առլեն

  5. teeutas says:

    hur kan jag vinna priset ?:)

    • Teuta, maybe you’ll ask your question in English?🙂

      • teeutas says:

        sorry ! I mean how can I win the prize🙂

      • Dear Teuta,
        You have already won the prize!! as I nominated You🙂 Now You can do as I did in this post. You can also put the Award icon on Your Blog homepage.
        But first of all, You must follow the rules of the “Versatile Blogger Award”.

        Here are the rules of the Versatile Blogger Award: (see them also in my post above)

        1. In a post on your blog, nominate 10 fellow bloggers for The Versatile Blogger Award; and link to them.
        2. In the same post, add the Versatile Blogger Award.
        3. In the same post, thank the blogger who nominated you in a post with a link back to their blog.
        4. In the same post, share 10 completely random pieces of information about yourself.
        5. In the same post, include this set of rules.
        6. Inform each nominated blogger of their nomination by posting a comment on each of their blogs.

        Enjoy!!! Congratulations!!!
        Best regards, Arlen

      • teeutas says:

        aha okay ! thank you for informing me ♥

      • Your welcome Teuta!
        Wish you the best in this case and in all your future endeavours!
        You diverse the nomination as Your Blog is very-very nice and interesting!

  6. Sirarpi says:

    Առլեն ջան սրտանց շնորհավորում եմ, արժանի ես և լավ է որ գնահատում են գործդ:

  7. Շնորհավորում եմ, Առլեն ջան, մաղթում շարունակական հաջողություններ ու հաղթական վերելքներ: Դուք իսկապես արժանի եք գտնվելու բարձունքում…

    • Դուք նույնպես Հասմիկ ջան🙂 Շատ շնորհակալ եմ: Ես էլ իմ կողմից Ձեզ մաղթում եմ ստեղծարար գործունեություն և հաջողություններ Ձեր հետաքրքիր և ուրույն բլոգին:

  8. Gevorg says:

    Bravo! Shnorhavorum em Arlen jan. Spasum enk hetaga mrcanaknerit !

Leave a Reply

Բարի գալուստ Առլեն Շահվերդյանի գրական բլոգ / Welcome to Arlen Shahverdyan’s Literary Blog

Քաղաքական գիտության Հայաստանի ասոցիացիա / Political Science Association of Armenia

«OnlineRadio.am» կայք / “OnlineRadio.am” website

«ԿՐԹԱՐԱՆ ՍՈՆԱ» / ”Sona” center

Արսինե Շահվերդյանի բլոգը / Arsine Shahverdyan’s Blog

Բոլոր գրքերս՝ մեկ էջում / All my books on one page

WWF-Հայաստան / WWF-Armenia

Բացառիկ գիրք առյուծի մասին / A unique book about lion

«Ապրելու իրավունքը»՝ Կոնգրեսում / The “Right to Live” in Congress

Հարցազրույցներ և տեսանյութեր / Interviews and Reportages

Կանայք՝ ներշնչանքի աղբյուր / Women as a source of inspiration

Արմեն Մխեյանի բլոգը / Armen Mkheyan’s blog

«Առողջ սիրտ» կայքը / The website “Healthy Heart”

Այցելություններ / Visits

Այցելություններ աշխարհից / Visits from the world

free counters

Էջադիտումները՝ սկսած 2011 թ. ապրիլից / Pageviews since April, 2011

  • 556,385 այցելություն / visit

Բլոգի հեղինակային իրավունքները պաշտպանված են, 2016 / The Blog is copyright protected. All Rights Reserved, 2016

Copyrighted.com Registered & Protected 
ZOTR-BKDE-G1F0-3INY
