Առլեն Շահվերդյան

Home » Հայք / Armenia » Աղոթք. «Քրիստոս հարյավ ի մեռելոց». «Օրհնյալ է Հարությունը Քրիստոսի»

Աղոթք. «Քրիստոս հարյավ ի մեռելոց». «Օրհնյալ է Հարությունը Քրիստոսի»

Աղոթք

Հանուն Հոր և Որդվո և Հոգվույն Սրբո
Եվ Լույսի` չարիքի հետքերը սրբող
Եվ մաքրագործող անբասիր Ոգու
Որ բուժում է ու վերքերն ամոքում,
Որ ներշնչում է Հույս, Հավատ ու Սեր
Եվ մութ հոգու մեջ վառում է լույսեր:
Աղոթում եմ քեզ, Հա՛յր մեր երկնային
Այս նվիրական, անձնական պահին,
Երբ հաղորդակից դարձրել ես հոգուս
Քո հավերժական Լույսին դրախտային:
Երբ խոսքերս իրենք ծնվում են հիմա`
Սեր խոստովանելով լուսե Բարձրյալին,
Երբ պարզորոշ են դառնում, ակամա,
Անբացատրելին ու անիմանալին:
Տե՛ր` իմ ոգեղեն խանդավառության
Տե՛ր` իմ հավատքի` զորեղ, անկոտրում
Պարգևիր մեզ Սեր` պտուղ Էության
Պահպանիր խնդրում եմ Սերը մեր սրտում:
Թող որ Փրկչի քո անբասիր Լույսով
Միշտ անէանան շողքերը չարի
Թող որ կենսատու, անսահման Հույսով
Մեր գոյությունը Բարին արարի:
Քո մաքրագործող Հավատքով լուսե
Ներդաշնակ ապրենք Մայր Բնության հետ
Եվ կարողանանք տեսնել ու լսել`
Արժեվորելով Ճշմարիտն հավետ:
Եվ խնդրում եմ քեզ պահպանիր Կյանքը
Իմաստավորիր Գոյը երկրային,
Որ վայելելով կյանքի հմայքը
Միշտ արժանանանք Լույսին երկնային:

Բանաստեղծության հեղինակ` Առլեն Շահվերդյան, 11.02.2002-06.04.2012

Հարգելի ընթերցող, այս բանաստեղծության հեղինակային իրավունքները պաշտպանված են, հետևաբար ԱՐԳԵԼՎՈՒՄ Է տեղադրել այն սոցիալական ցանցերում կամ այլ կայքերում՝ առանց բանաստեղծության հեղինակի անունը և սույն էջի հղումը նշելու:

Dear Reader, this Poem is Copyright Protected, so IT IS PROHIBITED to share it on Social Network or other Websites without the reference (link) to its Author and to this Page.

The Author of the Poem: Arlen Shahverdyan. © All Rights Reserved, 2012 

Այս բանաստեղծությունը գրել եմ ի փառավորումն և ի նշանավորումն քրիստոնեության մեծագույն և նշանակալի տոնի, այն է` Քրիստոսի հրաշափառ Հարության կամ Սուրբ Զատկի: Սրտանց շնորհավորում եմ բոլորիս` «Քրիստոս հարյավ ի մեռելոց». «Օրհնյալ է Հարությունը Քրիստոսի»: Աստված բոլորիս Փրկիչ և Պահապան:

Սիրելի՛ բարեկամներ, սիրով ուզում եմ տեղեկացնել, որ այս բանաստեղծությունն ունի հետաքրքիր նախապատմություն: Բանն այն է, որ բանաստեղծության առաջին երկու տողերը գրել եմ ուղիղ 10 տարի առաջ` 2002 թվականի փետրվարին: 10 երկար տարիներ ես այդ երկտողը պահել եմ փոքրիկ թղթի վրա և, իհարկե, իմ սրտում ու մտքում: Պահելով ձեռագիրը և պարբերաբար մտքում վերադառնալով այդ երկտողին` ես կարծես իմ մեջ թանձրացնում ու վերարժեվորում էի այն, ինչ պիտի գրեի հետագայում: Փաստորեն 2002-ին դեռ ժամանակը չէր, որպեսզի ծնվեր այս բանաստեղծությունը և պետք էր ապրել 10 տարի, ավելի հասունանալ, ավելի փորձառու, ավելի իմաստավորված ու խորաթափանց նայել աշխարհին: Այդ երկտողը, կարծես, անընդհատ եփվում էր իմ մտքում: Եվ ահա 2012-ի ապրիլի 5-ի լույս 6-ի գիշերը ծնվեց այս բանաստեղծությունը վերջապես գրելու և այն Զատկի տոնին նվիրելու մտահղացումն ու ներքին ցանկությունը: Բանաստեղծությունը գրեցի ապրիլի 6-ի ուշ երեկոյան, մեկ շնչով: Հուսով եմ, որ այսքան տարի հետո այն ստացվեց, ստացվեց ուղեղումս ու սրտումս եփվելուց ու հասունանալուց հետո: Այն իմ` որպես Հայ Առաքելական Եկեղեցուն դավանող քրիստոնյա հայի անկեղծ արտահայտությունն է առ Հավատք, առ Աստված և նվիրումն է առ Հայ Առաքելական Սուրբ Եկեղեցի: Հուսով եմ, որ բանաստեղծությունս կարժանանա Ձեր նույնչափ անկեղծ գնահատանքին:
© Առլեն Շահվերդյան, 07.04.2012 

P.S. Սուրբ Տիրամոր և մանուկ Քրիստոսի պատկերը` Օշականի Սուրբ Մեսրոպ Մաշտոց եկեղեցում: Լուսանկարի հեղինակ` Առլեն Շահվերդյան, 2011 թ. սեպտեմբեր: Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են:

Photo by Arlen Shahverdyan. © All Rights Reserved, 2011

10 Comments

  1. LUSINE says:

    AMEN!!!!!!!!!!!

    • Աստված պահապան բոլորիս Լուսինե ջան: Շնորհավոր Քրիստոսի հրաշափառ Հարության` Սուրբ Զատկի տոնը, ամենակաևոր և ամենամեծ խորհուրդը պարունակող տոնը քրիստոնեական դավանանքում: Խաղաղություն և բարօրություն քեզ ու քո ընտանիքին:

  2. Arxangelo says:

    Աստված Քեզ պահապան Առլեն ջան: Իրոք հոգու խորքից բխած մաքրամաքուր մի աղոթք էր…

    • Աստված պահապան բոլորիս, Արամ ջան: Քրիստոս հարյավ ի մեռելոց, Օրհնյալ է Հարությունը Քրիստոսի: Շատ շնորհակալ եմ քո բարի ու ջերմ արձագանքի համար:

  3. Araks Sevan says:

    Agotke amboxchagan e ev huzog.

  4. Հիանալի բանաստեղծություն` աղոթք, որն ապացուցում է քո մաքրամաքուր լինելը:

Leave a Reply

Բարի գալուստ Առլեն Շահվերդյանի գրական բլոգ / Welcome to Arlen Shahverdyan’s Literary Blog

«Ապրելու իրավունքը»՝ Կոնգրեսում / The “Right to Live” in Congress

Հարցազրույցներ և տեսանյութեր / Interviews and Reportages

«ԿՐԹԱՐԱՆ ՍՈՆԱ» / ”Sona” center

Արսինե Շահվերդյանի բլոգը / Arsine Shahverdyan’s Blog

Բոլոր գրքերս՝ մեկ էջում / All my books on one page

WWF-Հայաստան / WWF-Armenia

Բացառիկ գիրք առյուծի մասին / A unique book about lion

Կանայք՝ ներշնչանքի աղբյուր / Women as a source of inspiration

Արմեն Մխեյանի բլոգը / Armen Mkheyan’s blog

«Առողջ սիրտ» կայքը / The website “Healthy Heart”

Այցելություններ / Visits

Այցելություններ աշխարհից / Visits from the world

free counters

Էջադիտումները՝ սկսած 2011 թ. ապրիլից / Pageviews since April, 2011

  • 566,679 այցելություն / visit

Բլոգի հեղինակային իրավունքները պաշտպանված են, 2016 / The Blog is copyright protected. All Rights Reserved, 2017

Copyrighted.com Registered & Protected 
ZOTR-BKDE-G1F0-3INY
