Առլեն Շահվերդյանի գրական բլոգ

Home » Իմ մտքերը / My Thoughts » Բլոգերի սիրտը

Բլոգերի սիրտը

Սիրելի բարեկամներ, ես` որպես գրող և բլոգեր, իմ այս խոսքը հղում եմ բոլոր նրանց, ովքեր ամեն օր հետաքրքրությամբ և հաճելի սպասումով հետևում են իմ հեղինակային բլոգ-կայքի նյութերին: Իմ մտքում բազմաթիվ ու բազմազան ստեղծագործություններ, մտահղացումներ ու գրառումներ կան, ինչպես պատկերված է այս նկարում: Սակայն ամենակարևոր գրառումը իմ սրտում է, ծնվում է սրտիցս, և յուրաքանչյուր գրառմանս մեջ կա այդ` սրտիցս բխած անկեղծության ու ջերմության մի մասնիկը, որը հուսով եմ փոխանցվում է Ձեզ:
Մշտապես ու անսահման շնորհակալ եմ Ձեր ուշադրության, ամենօրյա գորովանքի ու ջերմ վերաբերմունքի համար: Այն ինչ անում եմ, անում եմ սրտանց: Ես երջանիկ մարդ եմ, քանզի առօրյա վազքի ու առօրեական հոգսերի մեջ Դուք, այնուամենայնիվ, ժամանակ եք գտնում անպայման այցելելու գրական ստեղծագործական իմ աշխարհը, այցելելու` հետաքրքրությամբ ու հաճույքով: Շնորհակալ եմ: Իմ բլոգի այս անկեղծ գրառումը, որը սրտիցս է բխում, նվիրում եմ Ձեզ բոլորիդ:
© Առլեն Շահվերդյան, 18.03.2012


7 Comments

  1. Anush says:

    Es anchap sirum em Dzer kayq ejy, iskapes mec spasumnerov u aknkaliqnerov em bacum ejy ev vstah em, vor gtnelu em ayn inch pntrum em, inch indz anhrajesht e, es urax em, vor Duq ayschap bovandakalic u hetaqrqir kayq eji heghinak eq u sharunakum eq ararel, andadar ararel, shnorhakal em Dzez i srte…

    • Անուշ, ես էլ Ձեզ եմ ի սրտե շնորհակալ Ձեր այս ջերմ քոմենթի համար: Շատ գնահատում եմ Ձեր ուշադրությունը և նման վերաբերմունքը: Հուսով եմ, որ իմ այս գրառումը, որը բլոգիս մշտական ընթերցողներին ուղղված երախտիքի խոսք է, իսկապես կհպվի յուրաքանչյուր այցելուի սրտին:
      Առլեն

  2. Alina says:

    Առլեն ջան, ամեն օր հետաքրքրությամբ և իսկապես հաճելի սպասումով հետևում եմ բլոգ-կայքիդ նյութերին, որոնք առավել քան հետաքրքիր են, ուսուցողական և բարին սերմանող: Ոզում եմ շնորհակալություն հայտնել իմ և բլոգ-կայքիդ նյութերին հետևող իմ ընկերների անունից քո անկեղծության և ջերմության համար, որը արտացոլվում է բլոգում տեղ գտած յուրաքանչյուր նյութում: Եվ իհարկե իմ փոքրիկի անունից առանձնահատուկ շնորհակալություն “Զատիկ Լեոն” գրքի համար, որը ընթերցում ենք հաճույքով և մեծ հետաքրքրությամբ: Շատ շնորհակալ ենք քեզ!!!!!!!
    Ալինա

    • Ալինա ջան շատ զգացված եմ քո խոսքերից: Ես գիտեմ, որ ուշադրությամբ հետևում ես բլոգիս, ինչպես նաև` Ֆեյսբուքում իմ էջին և շատ ուրախ եմ դրա համար: Շնորհակալ եմ այս վերաբերմունքի համար, որն ինձ համար և գնահատելի է և ոգևորիչ: Իսկ ինչ վերաբերվում է փոքրիկիդ, ապա ասեմ, որ ցանկացած գրողի, ցանկացած հեղինակի համար ուղղակի պատիվ է, երբ իրեն որևէ ծնող գրում է, որ իր ու իր փոքրիկի անունից շնորհակալ է հեղինակի ստեղծագործության համար: Դա նշանակում է, որ այն ինչ զգում եմ, մտածում, այն ինչ ապրում եմ ու արարում թղթին` անիմաստ չէ, արժեք ունի: Այնպես որ` ինձ համար պատիվ է ստանալ գորովանքի ու գնահատանքի այսպիսի խոսքեր քեզանից` որպես ծնողի: Ողջունում եմ բալիկիդ, Քո ամբողջ ընտանիքին, քո ընկերներին` մաղթելով ամենալավն ու բարին: Շնորհակալություն:
      Հարգանքով`
      Առլեն

  3. Հասմիկ says:

    Եթե դեռ կան այսպիսի փոխհարաբերությունների արվեստ ու նմանատիպ բարձրարժեք ձեռքբերումների արժանավայել մղում, ուրեմն ամեն ինչ այնքան էլ վատ չէ, որքան սիրում են այժմ հեռուստատեսությամբ ու ամենուր ներկայացնել մեր իրականությունը…:)
    Շնորհակալություն նաև Ձեզ, Առլեն:
    Dzer mshtakan @ntercox…

    • Շատ շնորհակալ եմ Հասմիկ ջան🙂 Շնորհակալ եմ, որ ունեք երևույթների, կյանքի այդպիսի նրբազգաց ընկալում:

Leave a Reply

Բարի գալուստ Առլեն Շահվերդյանի գրական բլոգ / Welcome to Arlen Shahverdyan’s Literary Blog

Քաղաքական գիտության Հայաստանի ասոցիացիա / Political Science Association of Armenia

«OnlineRadio.am» կայք / “OnlineRadio.am” website

«ԿՐԹԱՐԱՆ ՍՈՆԱ» / ”Sona” center

Արսինե Շահվերդյանի բլոգը / Arsine Shahverdyan’s Blog

Բոլոր գրքերս՝ մեկ էջում / All my books on one page

WWF-Հայաստան / WWF-Armenia

Բացառիկ գիրք առյուծի մասին / A unique book about lion

«Ապրելու իրավունքը»՝ Կոնգրեսում / The “Right to Live” in Congress

Հարցազրույցներ և տեսանյութեր / Interviews and Reportages

Կանայք՝ ներշնչանքի աղբյուր / Women as a source of inspiration

Արմեն Մխեյանի բլոգը / Armen Mkheyan’s blog

«Առողջ սիրտ» կայքը / The website “Healthy Heart”

Այցելություններ / Visits

Այցելություններ աշխարհից / Visits from the world

free counters

Էջադիտումները՝ սկսած 2011 թ. ապրիլից / Pageviews since April, 2011

  • 555,777 այցելություն / visit

Բլոգի հեղինակային իրավունքները պաշտպանված են, 2016 / The Blog is copyright protected. All Rights Reserved, 2016

Copyrighted.com Registered & Protected 
ZOTR-BKDE-G1F0-3INY
