Առլեն Շահվերդյանի գրական բլոգ

Home » Նոր տարի / New Year » Շնորհավոր Ամանոր և Սուրբ ծնունդ

Շնորհավոր Ամանոր և Սուրբ ծնունդ

Սիրելի այցելուներ, ուրախ եմ ողջունելու Ձեզ իմ հեղինակային բլոգ-կայքում` մաղթելով բարի ու հետաքրքիր ժամանց: Առջևում Նոր տարի է և, բնականաբար, բլոգումս տեղ են գտել ամանորյա տոնական տրամադրությանը նվիրված հետաքրքիր նյութեր և անակնկալներ: Ձեզ և Ձեր ընտանիքներին Նոր տարում մաղթում եմ ուրախ տրամադրություն, հաջողություններ և ընտանեկան բարօրություն: Թող մի փոքր քչանան Ձեր հոգսերը, կորչեն սրտնեղությունն ու անհաջողությունները, և թող Նոր տարում իշխի ոչ թե խոզի բուդը😀 այլ իշխեն սերը, բարին ու լուսավորը: Ջերմ մաղթանքներով, Առլեն Շահվերդյան, 30.12.2011:


2 Comments

  1. Anush says:

    Shnorhavor Amanor ev Surb cnund, Dzer tuyltvutyamb mianum em baremaghtanqnerin ev evs mi cankutyun em uzum avelacnel, vor Dzer Blog-kayqy haratevi ev sharunaki haceli paher matucel mez boloris, shnorhakal em Dzez mshtapes drakan u bari energiayov lecun nyuteri hamar… SHNORHAVOR!!!!!!

    • Շատ շնորհակալ եմ հարգելի Անուշ` Ձեր ջերմ խոսքերի և բլոգիս հասցեին նման գնահատանքի ու մաղթանքի համար: Ես նույնպես մաղթում եմ Ձեզ և Ձեր ընտանիքին խաղաղություն, երջանկություն, բարեկեցություն:
      Քանի որ անդրադարձել եք բլոգիս, ապա ասեմ, որ շատ ուրախ եմ, որ այս բլոգ-կայքը շատերի համար դարձել է մի սպասված տիրույթ, որտեղ, առօրեական խնդիրներից և հոգսերից զատ, խոսվում է գեղեցիկի, բարու, բնության, սիրո, ընդհանրապես` կենդանի, իսկական ու զգացմունքաշատ կյանքի մասին: Ես ջանում եմ, որ բլոգս ոչ միայն մշտապես լինի հետաքրքիր ու ստեղծագործական, այլև դառնա որակի` պատվախնդրորեն և հետևողականորեն պահպանման, հայերեն գրագետ լեզվի քարոզման ու տարածման և գեղագիտական ճաշակի հաղորդման յուրօրինակ մի կայք: Եթե գոնե մեկ մարդու համար այս կայքը սպասված է և դարձել է նրա ամենօրյա ուղեկիցը, ապա դա նշանակում է, որ այս ամենը իզուր չէ: Իսկ քանի որ այդպիսի մարդիկ բազմաթիվ են, ապա դա ստիպում է աշխատել ավելի մեծ եռանդով, ավելի մեծ էներգիայով, ավելի նվիրական կերպով, ավելի անկեղծ ու ջանադրաբար, գործին ավելի նվիրված: Ինձ համար պատիվ է և կարևոր է իմ կայքի յուրաքանչյուր այցելուի ուշադրությունը և անկեղծ գնահատանքը:
      Մեկ անգամ ևս շնորհավորում եմ բոլորիս գալիք Նոր տարվա առթիվ: 2012 թվականին մաղթում եմ հաճելի անակնկալներ և բերկրանքի բազում պահեր բոլորին: Ի դեպ, 2012-ին հաճելի ու անսպասելի անակնկալներով լի է լինելու նաև իմ բլոգ-կայքը: Շարունակեք հետևել կայքին:

      Շնորհակալ եմ:
      Լավագույն մաղթանքներով և հարգանքով, Առլեն:

Leave a Reply

Բարի գալուստ Առլեն Շահվերդյանի գրական բլոգ / Welcome to Arlen Shahverdyan’s Literary Blog

Քաղաքական գիտության Հայաստանի ասոցիացիա / Political Science Association of Armenia

«OnlineRadio.am» կայք / “OnlineRadio.am” website

«ԿՐԹԱՐԱՆ ՍՈՆԱ» / ”Sona” center

Արսինե Շահվերդյանի բլոգը / Arsine Shahverdyan’s Blog

Բոլոր գրքերս՝ մեկ էջում / All my books on one page

WWF-Հայաստան / WWF-Armenia

Բացառիկ գիրք առյուծի մասին / A unique book about lion

«Ապրելու իրավունքը»՝ Կոնգրեսում / The “Right to Live” in Congress

Հարցազրույցներ և տեսանյութեր / Interviews and Reportages

Կանայք՝ ներշնչանքի աղբյուր / Women as a source of inspiration

Արմեն Մխեյանի բլոգը / Armen Mkheyan’s blog

«Առողջ սիրտ» կայքը / The website “Healthy Heart”

Այցելություններ / Visits

Այցելություններ աշխարհից / Visits from the world

free counters

Էջադիտումները՝ սկսած 2011 թ. ապրիլից / Pageviews since April, 2011

  • 556,385 այցելություն / visit

Բլոգի հեղինակային իրավունքները պաշտպանված են, 2016 / The Blog is copyright protected. All Rights Reserved, 2016

Copyrighted.com Registered & Protected 
ZOTR-BKDE-G1F0-3INY
