Գաբրիել Գարսիա Մարկես. Հարյուր տարվա մենություն

Սիրելի այցելուներ, հավատարիմ մնալով իմ ձեռագրին` ես շարունակում եմ Ձեր ուշադրությանը ներկայացնել համաշխարհային գրականության գլուխգործոցները:

Բուհական ուսումնառության տարիներին ես բախտ եմ ունեցել լինելու գրականագետ, գրաքննադատ, չարենցագետ, բանասիրական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր իմ շատ հարգելի պարոն Դավիթ Գասպարյանի ուսանողը: Նա մեր կուրսին մեկ կիսամյակ դասավանդեց համաշխարհային գրականություն: Եվ ահա, մինչև հիմա ես չեմ մոռանում մի խոսք, որը նա հնչեցրեց իր դասախոսություններից մեկի ժամանակ: Թեման էր Գաբրիել Գարսիա Մարկեսի ստեղծագործական գործունեությունը, և նա ասաց. «Եթե ցանկանում եք Ձեզ պատճառել գերագույն հոգևոր բավականություն, ապա անպայման կարդացեք Մարկեսի «Հարյուր տարվա մենյություն» գիրքը: Գասպարյանի այդ խոսքը մխրճվեց իմ մտքում, ես կարդացի գիրքը ու համոզվեցի նրա խոսքերի ճշմարտացիության մեջ: Այս պահին Ձեզ նույնպես առաջարկում եմ կարդալ այս գիրքը (ռուսերեն փայլուն թարգմանությամբ): Հայերեն ֆայլը, ցավոք, չեմ գտել: Սակայն նախքան գրքի ընթերցումը, առաջարկում եմ մի փոքր ծանոթանալ այս ստեղծագործությանը:

Եվ այսպես. Հարյուր տարվա մենություն (իսպաներեն՝ Cien años de soledad), կոլումբացի գրող Գաբրիել Գարսիա Մարկեսի վեպ, լատինաամերիկյան և համաշխարհային գրականության գլուխգործոցներից մեկը: Այն իսպաներեն լեզվով գրված ամենակարդացվող և թարգմանվող ստեղծագործություններից մեկն է: Նշվել է որպես իսպաներեն լեզվով գրված նշանակությամբ երկրորդ (Սերվանտեսի «Դոն Կիխոտից» հետո) ստեղծագործությունը իսպաներեն լեզվին նվիրված IV միջազգային կոնգրեսի ժամանակ (անցկացվել է Կոլումբիայի Կարտախենա քաղաքում 2007 թ. մարտին): Առաջին անգամ հրատարակվել է Բուենոս-Այրեսում 1967 թ. հունիսին 8000 տպաքանակով: Ներկա դրությամբ վաճառվել է գրքի ավելի քան 30 միլիոն օրինակ աշխարհի 35 լեզուներով:

Վեպի գործողությունները տեղի են ունենում մտացածին «Մակոնդո» քաղաքում, սակայն մեծապես առնչվում են հեղինակի` Գաբրիել Գարսիա Մարկեսի հայրենի Կոլումբիայում տեղի ունեցող իրադարձություններին:

Մասնագետների կարծիքով, «Հարյուր տարվա մենություն» ստեղծագործությունն էր գլխավոր դրդապաճառը, որ 1982 թվականին Գաբրիել Գարսիա Մարկեսն արժանացավ Նոբելյան մրցանակի: Այդ ժամանակ նրա պարգևատրումը բացատրվեց հետևյալ կերպ. «Վեպերի ու պատմվածքների համար, որոնցում ֆանտազիան ու իրականությունը միախառնվելով` արտացոլում են ամբողջ մայրցամաքի կյանքն ու կոնֆլիկտները»:

Մարկեսի ու նրա ստեղծագործության ազդեցությունն ու ժողովրդականությունը մինչ օրս էլ այնքան մեծ է, որ 2006 թվականին նրա ծննդավայրի` կոլումբիական Արակատակա քաղաքի քաղաքապետ Պեդրո Սանչեսը հանդես եկավ քաղաքի անունը փոխելու և Մակոնդո վերանվանելու նախաձեռնությամբ: Այդ ժամանակ անցկացված հանրաքվեի արդյունքում քաղաքի բնակիչների 90 տոկոսից ավելին նախաձեռնությանը կողմ քվեարկեցին, սակայն անվանափոխությունը տեղի չունեցավ, քանի որ հանրաքվեին մասնակցությունը քիչ էր պահանջվող նվազագույն շեմից: 

Այսքանը գրքի ու գրողի մասին: Այժմ տեղափոխվենք Մարկեսի անեզր աշխարհը: Եվ այսպես` «Հարյուր տարվա մենություն»: Մաղթում եմ հաճելի ընթերցում >>>

© Առլեն Շահվերդյան, 13.11.2011
Գրքի PDF-ի աղբյուրը` http://book2.me/

_______________________________________________________________________
*
Հեղինակային իրավունքների պաշտպանություն
Սույն բլոգ-կայքի հեղինակային իրավունքները պատկանում են դրա հեղինակին՝ Առլեն Շահվերդյանին: Բլոգում տեղ գտած նյութերը պաշտպանված են Հեղինակային իրավունքով: Մեջբերումներ անելիս հղումը arlenshah.wordpress.com-ին պարտադիր է: Հեղինակային հոդվածների, գրառումների, լուսանկարների մասնակի կամ ամբողջական վերարտադրությունն այլ կայքերում կամ զանգվածային լրատվամիջոցներում առանց arlenshah.wordpress.com-ին հղման արգելվում է: 
Copyright protection
Arlen Shahverdyan, the Author of this Blog possesses its Copyright. All the materials of this blog are Copyright protected. When quoting, the reference (link) to arlenshah.wordpress.com is compulsory. The partial or complete reproduction of the Author’s articles, posts or photos  in other sites or Mass Media is prohibited without the reference to arlenshah.wordpress.com.

© Առլեն Շահվերդյան. հեղինակային բլոգ / Arlen Shahverdyan. Author’s blog
© Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են, 2013 / © All Rights Reserved, 2013

       
    Blog      Facebook    Twitter      YouTube       E-mail          Clip      Subscribe   You+Blog
*
Save the Planet Earth*
Մի տպեք այս էջն առանց անհրաժեշտության, մտածեք շրջակա միջավայրի մասին
Do not print out this page without need – think about the Environment

About Arlen Shahverdyan

Welcome to "Arlen Shahverdyan: Author's Blog". Here You can find Armenian Writer/Poet, Painter, Blogger Arlen Shahverdyan's Books, Poems, Paintings, Photos, Thoughts, Posts, Articles, etc.: The main content of this Blog is Creative as well as Environmental. Read more on Profile in "Blog's in brief" page.
Gallery | This entry was posted in Մշակույթներ / Cultures, Իմ մտքերը / My Thoughts and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

24 Responses to Գաբրիել Գարսիա Մարկես. Հարյուր տարվա մենություն

  1. LUSINE says:

    Shnorhakalutyun Arlen jan, vor tvetsir hnaravorutyun evs mek angam veraprel anhaskanali zgacoghutyun, ays girqy yntertselis:))))))))))

    • Շնորհակալ եմ բարի արձագանքիդ համար Լուսինե ջան: Հուսով եմ, որ գիրքը իրապես արժանի տեղ զբաղեցրեց իմ կայքում:
      Ես շարունակելու եմ ներկայացնել այսօրինակ անվանի գրողների հայտնի ստեղծագործություններ: Եվ ինչո՞ւ միայն անվանի գրողների: Այ, օրինակ, այսօրվանից իմ կայքում կարող ես կարդալ նաև «Աշխարհի արգելոցները» շաաաաաաատ գեղեցիկ գիրքը: Համոզված եմ մեծ բավականություն կստանաս: Գեղագիտական առումով շատ գեղեցիկ է ձևավորված: Այս գրքի մասին շուտով նաև առանձին հոդված կպատրաստեմ: Ի դեպ, ինչպե՞ս ես գնահատում կայքումս անոնսի նորարարությունը:

  2. LUSINE says:

    Arlen jan, shat ogtakar e tesnel nakhapes ayn, inchin shutov khandipes:)))))))) Husov em pataskhaneci hartsit:

    • Իհարկե պատասխանեցիր :) և ես շատ շնորհակալ եմ քո, ինչպես միշտ, դրական լիցքեր հաղորդող ջերմ ու բարեկամական «քոմենթի» համար:
      Ես ուրախ եմ, որ կայքս հավանում ես դու ու մյուս բոլոր այցելուներս: Շատ մերսի:

  3. LUSINE says:

    Qo kayq@ dardzela mer yntanekan hangsti geghatesil vayrerits mek@:)))))))))))))

    • Շատ շնորհակալ եմ Լուսինե ջան:
      Ես շատ ուրախ եմ ու պատիվ ունեմ, որ Ձեր ընտանիքում հաճույքով հետևում են իմ կայքին: Իմ հարգանքն ու ջերմությունն եմ հայտնում ընտանիքիդ հասցեին:
      Առլեն

  4. Առլեն says:

    Սիրելի այցելուներ, բոլոր նրանք, ովքեր վաղուց են հետևում կայքիս ու բոլոր նրանք, ովքեր հենց նոր այցելեին այս կայք: Ուզում եմ ուրախությամբ նշել, որ այս նյութի տեղադրելուց ընդամենը 4 ժամ հետո այն արդեն դիտվել է 260 անգամից ավելի, ինչը իսկապես բարձր ցուցանիշ է: Ես իմ խորին շնորհակալությունն եմ հայտնում բոլորիդ Ձեր մշտական ուշադրության ու բարձր վստահության համար:
    Հարգանքով`
    Առլեն

  5. Ani says:

    barew dzez….ays grki hayeren tarkmanutyuny ka???

    • Այստեղ` ոչ: Սակայն «Հարյուր տարվա մենություն» վեպի հայերեն տարբերակը կա և շատ վաղուցվանից: Որ փնտրեք գրադարաններում կամ գրքի շուկաներում` անպայման կգտնեք: Ես այստեղ, ցավոք, չեմ տեղադրել, քանի որ չեմ հանդիպել հայերեն թարգմանության էլեկտրոնային տարբերակը:

    • Tato says:

      http://freebooks.do.am/load/gabo/4-1-0-1413

      էստեղից կարող եք ներբեռնել :)

      • Շատ շնորհակալություն Ձեր այդ հղման համար: Ափսոս, իհարկե, որ «djvu» ձևաչաֆով (ֆորմատով) և ֆայլը, այսինքն այն կարող են ընթերցել միայն նրանք, ովքեր ունեն համապատասխան ծրագիրը: Ամեն դեպքում շնորհակալ եմ աղբյուրը տրամադրելու համար: Հուսամ այն օգտակար կլինի շատերին:

  6. artzent says:

    Thank you Arlen for your recent visit to my blog and your like. Your support is greatly appreciated in this down time and you know that I love your blog. I will get back to being a regular soon.

    • Thank you dear Artzent. You know that I am always very glad to visit your blog, to read your posts. I like your blog very much! Thank you for your nice work in your blog! Thank you also for your kind attention to my blog and for your friendship! I deeply appreciate that!

      Sincerely,
      Arlen

  7. Brook says:

    Arlen…so sorry I can only speak and read English…and now the English translation is not appearing on your blog,( here at least). Have I made a mistake of some kind, not getting the translation? *My apologies*…it may be my lack of technical skill(:

  8. kelihasablog says:

    Thank you for your recent visit to my blog. I am sorry to be late thanking you, but my mother is very sick so time is limited. I tried to read with my translator but I will check out the link above. Blessings for the day! :D

  9. rimassolosailingaroundtheworldm says:

    Thank you so much for your blog and thank you for visiting on my blog

  10. hrt123 says:

    Thanks for all the liking you did on my blog! I enjoyed your post and will be coming back!
    Hannah

  11. quite an author! So…he won the Nobel Prize for this book…?

Leave a Reply

